Merhabalar.
Sizi 25 Ocak Cumartesi günü Hilton İstanbul Esentepe'de gerçekleştirilecek olan "Müşteri İstihbaratı, Tahsilat ve Risk Yönetimi" isimli eğitimimiz hakkında bilgilendirmek isterim. Eğitim, Sn. Bülent Başar tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım veya bütün diğer sorularınız için 0 2 1 6 6 0 6 4 0 9 3.numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. Eğitim kalitesi ve katılımcı memnuniyeti açısından katılım sayısı 20 kişi ile sınırlıdır. Bu sebep ile katılım kararınızı olabilen en erken tarihte paylaşmanızı rica ederim. Grup katılımlarında avantajlı fiyatlar sunulmaktadır.
Dilerseniz bu eğitimi kurumunuza özel olarak organize edebilmekteyiz. Kurumunuza özel bütün eğitim ihtiyaçlarınız için 0 2 1 6 6 0 6 4 0 9 3 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.
Eğitimde değinilecek başlıca konular aşağıdaki gibidir.
Eğitimin Amacı:
Satış süreci birçok işletmede uygulananın aksine kesintisiz ve bütünsel bir süreçtir. Bu bütünselliğin arkasında yatan temel fikir, ürün ya da hizmet sunulacak müşterinin araştırılması, bulunması ve anlaşma imzalanması ile başlayan ve bedelin tahsil edilmesi ile sona eren bir bütünlükte yürütülmesini ifade etmektedir. Bedeli tahsil edilmemiş ya da bedeli kadar bir teminat alınmamış bir satış, asla gerçek anlamda bir satış değildir. Olsa olsa ürün ya da hizmetin sunulmuş ya da dağıtılmış olmasıdır. Bu anlamda işletme tamamen risk altındadır.
Eğitim katılımcılara; firmaların finansal beklentilerine uygun olarak, kayıpsız ve öngörülen zamanda bir tahsilât sürecinin yaratılmasını sağlayacak temel bilgi ve iletişim süreçlerini benimsetmeyi amaçlamaktadır.
Eğitimin İçeriği:
- Satış Faaliyetlerinin Tanımlanması ve Satış Süreci Analizi
- Satış Nerede Başlar? Nerede Biter?
- Satış Sunumlarında Fiyat Vade İlişkisi ve Tahsilata Etkisi
- Müşterinin Elde Edeceği Ekonomik Değer Analizi
- Satış Görüşmelerindeki Etkinliğin Tahsilât Sürecine ve Kalitesine Etkisi
- Müşterilerin Finansal Sorunlarıyla Başa Çıkma ve Kriz Yönetimi
- Tahsilât Kalitesini Belirleyen Temel Faktörler
- Tahsilât Sürecinde İletişim Seviyesinin Önemi, Etkileme ve İkna Becerisi
- Tahsilât Kalitesinin İşletme Karlılığına Olan Etkisi
- Tahsilât Şekline Göre Satış Şekilleri
- Tahsilât Sürecinde Kurum İçinde Yardımlaşma ve İşbirliğinin Önemi
- Tahsilâta Olumlu Etki Eden İletişim Modeli "Duygusal Borçlandırma Tekniği"
- Müşteri Türleri ve Özelliklerini Doğru Anlamak
- Tahsilât Sürecinde Karşılaştığımız Müşteri Oyunları ve Geliştirmemiz Gereken Karşı Tutumlar
- Satışta Risk Nedir? Nerede Başlar? Nerede Biter? Ve Nasıl Yönetilir?
- Çok Satmakla Güvenli Satış Yapmak Arasındaki İnce Çizgiyi Anlamak
- Müşteri İstihbaratının Önemi ve İstihbarat Şekilleri
- Banka, Piyasa ve Referans İstihbaratları Nasıl Yapılır? Nasıl Değerlendirilir?
- Müşteri Araştırmasında Satış Temsilcisi Gözlem ve Değerlendirmeleri Neden Çok Önemlidir?
- Müşteri Ziyaretlerinde Dikkat Edilecek Hususlar
- Satış Yönetiminde Yeni Başarı Kriteri "Müşteriyi Doğru Kredilendirme"
- Kredili Satışlarda Hangi Müşteri, Ne Kadar Kredilendirmeyi Hak Eder?
- Müşterilerin Firma Unvanları ve Ortaklık Yapılarındaki Değişimlerin Önemi
- Yeni Nesil Veri Tabanlı İstihbarat ve Tahsilat Yöntemleri
- Müşteri Kaybı Yaratmadan Riskleri Yönetebilmek
- Ödeme Zorluğuna Düşen Müşterinin Yönetilmesi "Erteleme-İade-Temdit-Barter Uygulamaları
- Risk Yönetiminde Müşteri İçin "Alarm Sinyalleri"
- Cari Hesap ve Açık Hesapların Takibi ve Cari Hesap Mutabakatlarının Önemi
- Tahsilât Kalitesinin Ölçümlenmesi, Vade Kaçakları ve Ortalama Vade Hesapları
İyi çalışmalar.
M a s t e r C l a s s
T ü r k i y e
Sinem Yılmaz / Organizasyon Sorumlusu
Acıbadem Mah. Çeçen Sok
Akasya AVM. Kat:23
Üsküdar / İstanbu / Turkiye
0 2 1 6 6 0 6 4 0 9 3
Bu ileti sizi rahatsız etti ise özür dilerim. Gelecekte dbektas22.muhasebe@blogger.com adresinize mail almak istemiyorsanız dilediğiniz zaman bu maili yanıtlayarak bilgi vermeniz yeterli.
Anlayışınız için teşekkür ederim.